Firma nastawiona na klienta

 

Jesteś klientem, który szuka najlepszej oferty nie tylko samej sprzedaży, ale również obsługi? A może jesteś przedsiębiorcą dopiero rozpoczynającym działalność i potrzebujesz wskazówki jak odnieść sukces? O tym jak powinno wyglądać przedsiębiorstwo nastawione na klienta opowiada Anna Lato z firmy Bel – Pol.

– Dlaczego Bel – Pol? Co ma Państwa firma czego nie mają inne podobne przedsiębiorstwa?

– Jesteśmy świdnicką firmą, która powstała ponad 20 lat temu. Obecnie sprzedaż prowadzimy w ponad 50 sklepach w całej Polsce, a centrala firmy i jej pierwszy sklep jest dalej w naszym mieście. Jesteśmy krajowym liderem pod względem sprzedaży podłóg i drzwi. Mamy również największy wybór tych produktów, co prezentujemy na nowoczesnych, ciągle zmienianych, ekspozycjach w naszych sklepach. Ostatnio wprowadzamy do naszej oferty bramy garażowe firmy Hörmann.

– Co swoim klientom oferuje Bel – Pol poza samą sprzedażą?

– Naszych klientów obsługujemy kompleksowo. Nie zależy nam jedynie na sprzedaży naszych towarów. Chcemy być z naszymi klientami na każdym etapie remontu czy też inwestycji. Proponujemy naszym klientom darmowy pomiar pomieszczeń, drzwi, okien przed ich zamówieniem, dzięki temu klient unika błędnego zamówienia. Kolejnym etapem jest doradztwo i dobór odpowiednich podłóg i drzwi do potrzeb klienta. Proponujemy także fachowy montaż przez nasze, autoryzowane przez producentów, grupy montażowe. Dzięki temu klient zyskuje profesjonalny montaż, wydłużoną gwarancję na produkty (aż od 5 do 10 lat), oraz niższą cenę na same towary, które wraz z montażem sprzedawane są z 8% Vatem a nie 23%. Dodatkowo do końca roku proponujemy naszym klientom ten profesjonalny montaż GRATIS!

– Czym może się jeszcze pochwalić Państwa firma?

– W ciągu kilkunastu lat staliśmy się największym dystrybutorem podłóg i drzwi w Polsce, w tym największych marek jak Porta czy Barlinek. Jesteśmy firmą świdnicką i to w naszym sklepie jako pierwszym wprowadzamy najnowsze ekpozycje i najnowsze produkty. Rokrocznie zwiększamy ilość sklepów i obrót naszej firmy.

– W chwili obecnej duży nacisk samorządy kładą na rozwój małych i średnich przedsiębiorstw. Co byście Państwo, jako firma z dużym doświadczeniem, poradzili firmie, która w podobnej branży stawia swoje pierwsze kroki?

– Warto współpracować z sprawdzonymi partnerami i dostawcami. W tej branży liczy się sumienność, profesjonalizm, najwyższa jakość produktów, gdyż to produkty na lata, oraz ich dostępność. Osobom z branży które zdobędą już trochę doświadczenia i które reprezentują te cechy proponujemy współpracę na zasadzie franszyzy. Nie patrząc daleko takie sklepy na zasadzie partnerstwa, ostatnio otworzyliśmy w Kłodzku, Nowej Rudzie, a za kilka tygodni powstanie kolejny w Oławie.

 

 
 
 

2 komentarze

  1. Ale słabo. Art spons powinien mieć jakąś fabułę, a nie czystą komercję.

 
 

Skomentuj