Fundusze na promocję miasta
Aż 136 tysięcy złotych pozyskała Bielawa na profesjonalne działania reklamowe, z którymi będzie chciała dotrzeć nie tylko do turystów ale także przedsiębiorców. Zaplanowana na 2013 rok kampania, przewiduje promocję Bielawy w prasie, telewizji, Internecie, folderach oraz na bilbordach.
Dzięki pozyskanym funduszom z Euroregionu Glacensis, miasto dołoży do akcji reklamowej zaledwie 7,5 tysiąca złotych. Bielawa nie po raz pierwszy przeprowadzi kampanię promocyjną, sfinansowaną niemal w całości z pieniędzy europejskich. W poprzednich latach właśnie w ten sposób miasto wykonało nową stronę internetową www.bielawa.pl, wirtualny spacer, mapy i foldery turystyczne, album fotograficzny, jak również „witacze” przy wjazdach do Bielawy oraz tabliczki informacyjne dla turystów. Tym razem w ramach kampanii zrealizowany zostanie film promocyjny, który wyemitowany zostanie w całym kraju. Oprócz tego Bielawa widoczna będzie na przenośnych bilbordach oraz wykonane zostaną banery reklamowe i foldery, które idealnie sprawdzą się podczas targów gospodarczych i turystycznych.
Źródło: UM Bielawa
Foto: UM Bielawa/Barbara Najman